Mezoterapi (Cilt ve Saç)

Cilt Uygulamaları

Vitamin, mineral, aminoasit, enzim ve bazı ilaç içeriklerinin derinin belli bir tabakasına çok ince iğnelerle enjekte edilerek uygulanmasıdır. İğnelerin mikro travma  etkisi ve enjekte edilen malzemenin etkisiyle vücutta bağışıklık sistemi harekete geçirilerek kılcal damarlarda kanlanmanın artışı sağlanarak hızlı ve başarılı sonuç alınmaktadır. Direkt hedef alana ulaştığı için kolay sonuç alınan pratik bir uygulamadır. Mezoterapi uygulamaları mutlaka hekim tarafından yapılmalıdır.

ESTETİK TIPTA HANGİ ALANLARDA UYGULANIR?

Vücutta; selülit problemlerinde, lokal birikimlerinde, sarkmalarda, çatlaklarda, saç dökülmelerinde, saç ekimi sonrası saç güçlendirilmelerinde…
Yüz bölgesinde; sarkmalar, ince çizgiler, lekeler, sivilceler, akne izleri, kolojen kaybına bağlı gevşeme ve yaşlanma belirtilerinde kullanılmaktadır. Ayrıca ciltte yıpranma etkileri henüz başlamadan, kırışık ve çizgiler henüz oluşmadan düzenli mezolift uygulaması cildin olduğundan daha genç, canlı ve sağlıklı görünmesini sağlar.

MEZOTERAPİ NASIL UYGULANIR?

Mezoterapi cildin belli bir tabakasına çok ince uçlu iğnelerle gerekli olan ilacın verilmesi şeklinde uygulanır. Lokal anestezik sürülerek uygulandığında hastalar ağrı ve acıdan şikayet etmezler. Uygulama iğnesi saç teli kadar ince olduğundan ciltte kalıcı bir hasara neden olmaz.

UYGULAMA SIKLIĞI NEDİR? KAÇ SEANS UYGULANMALIDIR?

Tedavi edilmek istenen sorun ve tedavi bölgesine göre değişir. Genellikle vücut bölgesinde ön planda olan selülit ve lokal yağ problemlerinde 10-15 gün gibi aralıklar tercih edilmektedir.
Yüz uygulamalarında; 14-21 günlük aralıklar çoğunlukla yeterli olmalıdır. Seans sayıları tedavi edilmek istenen probleme ve problemin derecesine göre değişmektedir.
4 ila 6 seans hastaların büyük bir çoğunluğunda gerekmektedir. Bazı vakalarda 8-10 seanslık uygulamalarda gerekebilir.

Mezoterapi